دانلود سریال کرگدن قسمت۱۴ | سریال کرگدن قسمت چهاردهم

قسمت 14 سریال کرگدن درباره مافیای کرگدن است که قصد دارند نوعی مسابقه زیرزمینی راه‌اندازی کنند. در این مسابقه افرادی را برگزیدند که هریک دارای مهارتی خاص هستند و رفته رفته بیشتر در منجلاب گیر می‌کنند. حال باید برای نجات زندگی خود، از خطوط قرمزشان عبور کنند.

دانلود سریال کرگدن قسمت۱۴ | سریال کرگدن قسمت چهاردهم

در قسمت های اخیر دیدیم که از بقایای جسد سوخته شده درون قبر آزمایش DNA گرفته میشه، جسد نوید نیست، جسد متعلق به شخصی به نام سامان دادفر بوده. دانیال از شنیدن این نام شوکه میشه و بخاطر میاره که در گذشته شخصی به این نام به دیدارش آمده است. فلش بک به گذشته:

سامان دادفر،وکیل دادگستری یه ویدیوی وایرال شده از دانیال دیده بود و متوجه مهارت دانیال شده است. ازش درخواست کمک می کند برای اینکه بتواند حق یکی از موکلانش رو با استفاده از زور و بازوی دانیال بگیرد. همسر دادفر کسی نیست جز همان موکل دادفر، همان بیلیارد باز حرفه ای که الان برای ونوشه عظیمی و تیمش کار می کند (کیانا مرادی).

دانیال پیشنهاد همکاری با دادفر رو برای ادامه دادن روند پرونده ها رد می کنه، دادفر به اون پیشنهاد دیدن یک پیج رو میده، که مهارت های افرادی چون دانیال برای تبلیغ نیاز دارند‌. دادفر و،ونوشه برای جریان ترخیص یک بار گمرکی به اختلاف می رسند.

ونوشه می خواد که از بچه دادفر عکس داشته باشه که در زمان نیاز دادفر رو باهاش تهدید کند. افشین کیانا رو مامور انجام این کار می کند، ونوشه هم نوید رو برای انجام کار انتخاب می کند، هر دو نفر دو سری عکس متفاوت رو نشان می دهند، ونوشه در فکر این تفاوت. با یک نقشه حساب شده، نیمه شب کوروش، دادفر را برای ترخیص بار همراهی می کند،

در نیمه راه کورش به بهانه آمدن گشت بار رو آتش میزنه و همراه اون دادفر رو. همسر دادفر(کیانا مرادی) از دور شاهد این ماجرا و کشته شدن همسرشه. ونوشه جسد سوخته دادفر رو نگه می دارد برای این که جای جسد سوخته نوید جا بزند و به نوید میگه این جنازه شخصی هست که توی تصادف سوخته و از زن طرف خریده است. دانیال در تعقیب مارک متوجه میشه که مارک یک جنازه رو به مکانی پرت منتقل میکنه،در همین حین با یک صحنه عجیب روبه رو میشه دیدن نوید و رها با همدیگه!!!!!




خلاصه داستان:
پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن میشوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی شده و ماجراهای غیرقابل پیش بینی را رقم میزنند…
بازیگران:
مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی



1- لینک دانلود سریال کرگدن 14 با کیفیت480 (اینجا)

2- لینک دانلود سریال کرگدن 14با کیفیت 720 (اینجا)

3- لینک دانلود سریال کرگدن 14با کیفیت 1080 (اینجا)



درباره سریال:
سریال ایرانی کرگدن (Rhino Series) جدیدترین سریال ایرانی ویژه شبکه نمایش خانگی در سال 1398 به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه کنندگی صادق یاری است. این سریال به نویسندگی مشترک مهرداد کورش نیا و علی اصغری اثری پر بازیگر است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی آمد. مجری طرح این پروژه مهدی یاری است و توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع میشود. نسخه اورجینال این سریال جذاب و دیدنی را میتوانید با کیفیت عالی 4K از سایت دوستی ها دانلود کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار